Monday, February 21, 2011

::contest kami pose comey::

Wah.Nak ucapkan terima kasih pada Nadhirah sebba sudi tag saya.Berminat ngan contest ni.Tapi masalahnya saya tak ada gambar yang comey!hukhuk.Apa-apa pun tak salah mencuba kan.Huuu..


Ni penganjur contest ni.Kalau berminat click je banner ni ye.Jadi saya yang tak da pic yang comel pertaruhkan gambar ni.Comel ke?Hukhuk..


sebab join contest ni
Ada banyak sebab nape saya join contest ni.Yang pertama, saya tak pernah join mane-mane contest lagi.Jadi nak try la nasib saya kat contest ni.Kalau ade rezeki, ade la kan.Huu.Yang kedua saya nak support rakan blogger sekalian.Yang terakhir, saya rase gambar ni boleh tahan comel.Huu.Berposing lepas menang pertandingan nasyid.Happy..

Apa pun saya nak ucapkan terima kasih kepada Nadhirah kerana sudi tag saya noh.Huhu..Jadi saya tag 4 orang rakan blogger lain.
zack zuhairi (boleh kan?hehe)
www.tips-fb.com

10 comments:

kindergartenlibrary said...

gud luck .
=)

NadiRah said...

wahh!!! join pon!!! huhuhu

Gimi said...

Ish2..nyomeinye..
:D

al_hakim said...

nelly:masyeh nelly..=)

nadirah:hukhuk..try nasib..hehe..

gimi:hukhuk..comei tang mane tu?huuu

kindergartenlibrary said...

Hehe ..
sama2
=)

Puan Nurussalwa said...

xcomey lansung~~ huhuk..
gudluck dear.
^_^

al_hakim said...

nelly:=)

awak:ala..tau la die comey kan..saje je tau..=( masyeh..

amny said...

tag zack zuhairi??ahhaha..
btw,thnx join..nice pix..;DDbest of luck k..xD

al_hakim said...

masyeh amny..huu

Ema | Memoir said...

wah! menang Pertandingan nasyid terus dapat aura lain..ada spiderman,batman..macam pose2..ha2

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...