Tuesday, October 25, 2011

::bukannya saya tak romantik::

(play dulu)



awak..
saya tahu saya tak romantik macam pasangan yang lain..
saya tak selalu hubungi awak..
mesej pun jarang,apa lagi call..


awak..
saya tahu kita tak serapat macam pasangan lain..
kita tak pernah keluar bersama..
kita tak pernah makan saling bertentang mata..
apa lagi candi light dinner kan awak..jauh sekali..


awak...
saya rasa awak tahu..
cinta tak semestinya berjumpa selalu..
cinta tak semetinya berhubung selalu..
cinta juga tak semestinya makan bersama..
awak tahu tu kan awak?


awak..
bukan sengaja saya lakukan semua ni..
bukan saya tak nak bersama awak..
bukan saya tak nak jadi macam orang lain..
romantik dan sentiasa di sisi pasangan mereka..
tapi ketahuilah,
saya hanya buat yang terbaik untuk kita..
kerana saya percaya..
hubungan yang terbaik adalah hubungan yang diredhai Allah..



awak..
apa pun terjadi..
saya nak awak tahu satu perkara..
awak sentiasa dalam ingatan saya tau awak..
doa saya sentiasa mengiringi awak..
doa seorang kekasih kepada kekasih..



awak..
kalau ada jodoh kita jumpa ye lagi ye awak..
tapi andai kita tak ada jodoh..
saya pergi dulu sebelum awak..
saya nak awak cari seorang yang tak romantik macam saya jugak tau awak..
saya nak dia jaga awak baik-baik..
saya jugak tak nak dia buat awak sedih..
sebab selalunya,
diorang yang romantik ni yang selalu buat pasangan dia sedih..
dah janji manis lepas tu tak tepati janji mereka..
sebab tu la saya tak romantik..




tapi saya nak awak tahu..
saya bukannya tak romantik..
cuma belum masanya saya nak romantik-romantik dengan awak..
nanti tau awak..
nanti..



www.tips-fb.com

97 comments:

iAmCekbolat said...

brcinta slepas akad nikah.. :)
kan best kalo cm nih :)

Anonymous said...

indahnya kata2 ini.. trsentuh hati saya..

Unknown said...

romantiknya.....

tapi kadang² ada pasangan yang tak suka romantik² ni....
Nanti kata buang tebiat...HAHAHA

Puan Nurussalwa said...

:)

farrah hayati said...

bagos kalo ramai laki berpendapat camni..n wanita juga memahaminya~ *xpepasal terharu ;')

che mija said...

patot la :)

fana.akim said...

best lah entri nih..:)

nooghulegha said...

ye sy tgu awk jdi romantik *cinta kerana Allah >.<

cik nur said...

^____^

Miss Red said...

Great.......x ramai lelaki yang berfikir mcm ni kan2...:)

Unknown said...

romantik lepas da kawin itu lg sweet....

fiQRa said...

ermm.. bukan senang nk bina cinta di landasan Nya .. mksudnya cinta sebelum nikah..

Faz Yaakub said...

Agaknya mcm ni lah si dia cuba sampaikan pada saya...thanks utk entry ni...

Raina said...

subhanallah :) indahnya .

starzieti said...

best ayat. ;)

smilenajah93 said...

wahhhaa! suka sangat entry nie . bhgia kemudian hari lagi seronok :)

teyhasahaje a.k.a NURUL said...

best...:)

nurkaloi said...

sgt suka !
kaloi tak suke laki romantik
rase nak kasi sepak boleh? ahahaha
rare

PastiSyok! said...

romantic..

Nabiilah Borhanudin said...

Mendalam maksudnya.. moga Allah kuatkan hati, amin..

Syafiq Ahadin said...

apa ni? kata tak romantik. haha! ayat berbunga2. sungguh berpengalaman.

me suya said...

ini pun dah cukup romantik~

najihah sahami said...

hehe..ok awak..saya tunggu ye awak..:)

Asyikin said...

alolololo ;p

Anonymous said...

bercinta kerana allah....cinta yang susah sangat nak dicari dalam dunia ni...so sebelum mencintai seseorg pastikan anda mencintai Allah dgn sepenuh hati terlebih dulu...hehehehe...nice entry...harap2 dipertemukan la yang mcam neh...

Justme said...

o_O nice muzik...

sally wanny said...

entri ni pun dah sgt2 romantik

yura said...

best entry ni...sya sll cakap ngn exbf sy mcm pe dlm entry ni tp die x trime...akhirnye sy kmbli single..tp xpe sy x kesali sume 2... harap ramai lelaki yang fikir mcm dlm entry ni...

Citrus Azwa said...

cinta pada Ilahi mengatasi segalanya..;)

Unknown said...

romantinya~ hehe

puteri_kebayan said...

wow...sgt2 romantik ayat2 d atas;)

Anonymous said...

kata-kata yang sungguh menyentuh hati.. :)

yaya salvatore said...

i think this entry itself is romantic tho :)

amny said...

cececehhh ...tak romantik ke camni.. :)

fiqah said...

awk, saya tahu awk tak romantik krn ingin mnjaga nikmatnya di alam perkahwinan :)

si ngokngek said...

ah terharunya..terima kasih awak saya faham(tetiba)..ngeee~~~kahkahkah

Sarah Sylph said...

sweet :)

Anonymous said...

romantiknye...
ayat yg best...
terharu..:)

fathiyyahISMAIL said...

wahhhh!! suweett <3 <3

T R ₪ said...

romantik apa tu .
nasib baik tak jiwang . ehe :D

Si Rabun said...

menusuk kalbu. dengan lagu macam itu. nasib baik tak keluar air mata jek

Syafiq Ahadin said...

tu diaaa....suma pompuan yang komen! out untuk entri ini. :D

Umie Nadhirah said...

ini baru sweet !!

AkuTracy said...

waaa....sedih lak aku bace.........

Anonymous said...

wah, sweett sungguh kalau lelaki macam ni.. :D

siti zarizza said...

sweettt ^^

achusara said...

i likeee..
sya bukannya x romantik , suma sy belum nak romentik ngan awk.hehe

teringin ada lelaki yg memahami sebegini.huuu.

matadanjejari said...

bestnyer.. :) i wish..

FarhanahAdzlan said...

Ya Allah!!Boleh menitik kodd air mata aku mcam ni siap dengan lagu skali..
menyesal pasang play lagu td..
Arghhh!!Tak suka jiwang2 camni~cehh~

Jangan buat camni lagi..Menangis lg kang..heh~

Unknown said...

wah..best la pulak... cerita sendiri ke? tuan blog..nak translate jadi komik boleh ??haha

Unknown said...

Best sgt ayat ayat ni. So sweet! :D

Raden said...

awak...nanti tu bile awak....?

Anonymous said...

olololo.. sweetnye :)

Mek Onie said...

waaaaaah hakim :D

Cik nadya said...

t'sentuh ..
cos boipren saye mcm 2 ..
nak romantik2 pas kwen laaa
;D

Ticer Syah said...

cinta pulun lepas kawen lebih afdal dan halal.. dpt pahala berganda.. :)

Anonymous said...

awak sebenarnya sgt romantik. bertuah psgan awak.

Zahirah said...

ok, itu sangat sedih >.<

Anonymous said...

Siap dgn lagu, Im touched :')

Ni yg rasa nk nanes ni, ishhhhhh.

Nalisa Syahira said...

huiyo .

Lam A'Aini said...

like :D

Lia Irdelia said...

best!
tahniah la kalu betul..
:)

sjaa64 said...

nice one!!awakkk....sukaaa ^_^

a said...

ok..sy akan nntikan..hehe..=) nice

Nur Aini An-Nisa said...

Suka sangat23...!!!
sweet kata2...

nini said...

awak....buat saya terkejut bila tulis tajuk entry kat shoutbox saya...ehe....

tapi entry ni nice...sangat betul dan tepat...romantik dengan orang yang tertentu dan bila tiba masanya sahaja...-=D

kasya syiera said...

soo sweeet :')

Lydia Miza said...

akak setuju dik

Fatin Najihah said...

Woww. so sweet :)

Miss Butterfly said...

SUKE SUKE SUKEEEEE!!! suwiitttt... >.<

lilypelangi said...

hebad (:

Cik tikah said...

sweet :) karangan sndiri?

Eera Shera said...

cinta lepas nikah ;)

ps:baca sambil play lagu kat atas tu..terlebih feel sudah..bahahaa :D

teh o beng said...

nak cari husband cenggini..saye pon kena baik2 cenggini gak la kan :)

aiman mania said...

nah....!satu nice entry dah terhasil...
maaf!bhasa rojak2..^^

anamizu said...

nak hasben romantik2 jugak =P





slm kenal,
cik ana

Unknown said...

wow ;p

Eein Azryn said...

Like like! ^_^

nur fatihatuz zahra said...

wah, like sangat dgn entry kamu ni .. :)

fiqa said...

nice entry :)

Zul fattah said...

terbaik.. memang sebijik macam kisah aku je.. haha

tieha ismail said...

kalolah semua lelaki seperti ini...

Unknown said...

caye beb..eheehee best n3

♥ Ikaa Aboy ♥ said...

hehe, ingatkn ape la td ttibe tulis kt cb cmtu :') btw, kata2 kat entry awk nie best :') saya like 100% ^__^

Nadrah said...

hoho

Nomi said...

like...like... like....

kindergartenlibrary said...

wow !! so sweet !!

DibaHadzim said...

pandangan diba lah kan . tak perlu nak candle light dinner , jumpe slalu and sume2 tuh lah . as long as masing2 jujur and ikhlas towards each other dah ok dh . tuh yg plg penting kan ;)

ABOTFAIRUZ said...

ok,sweet sangat~

ROSSA said...

awak,. bukanya sy xromantik jugakk!! >,< nice entry men!!

CikTeddyCorner said...

p/s: i love u to0

Ilaasuhailaa said...

terbaek ah.. n.n

Unknown said...

sweetnyer ^_____^

miss Fyqa said...

nice!

:)

kalau semua berfikiran mcm tu kan ke baik. hee~

Yuyul said...

terus cinta den membacanya.

Cik Tetra said...

awesome!!

rozeeta rashid said...

harap2 dapat la jumpa orang yang macam ni. =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...