Tuesday, February 22, 2011

::senarai penuh segmen siapa paling kreatif::

Pertama sekali saya nak ucapkan ribuan terima kasih kepada rakan blogger yang sudi join segmen saya ni.Walaupun sedikit tapi saya bersyukur sangat kerana ada rakan blogger yang sudi support saya.InsyaAllah saya akan umumkan keputusan sempena musim cuti sekolah nanti dimana saya dapat blogwalking dengan aktif disamping mempromosi idea kreatif rakan blogger sekalian.Berikut merupakan senarai semua peserta yang menyertai segmen saya ni:

siapa yang paling kreatif ni akan diadili oleh saya dan seorang rakan blogger saya.Nama terpaksa dirahsiakan kan ye.Huu.Kita lihat siapa yang paling kreatif!Apapun saya ucapkan tahniah kepada rakan blogger sekalian kerana anda memang kreatif..=)
www.tips-fb.com

13 comments:

NadiRah said...

nad tau sape juri lg sorg...huhuhu

NadiRah said...

nad punyer paling simple..
ala~ huk3

al_hakim said...

nad:simple ke?tak tau2..hehe..tak de2..sy je yg tau sape!hehe

amny said...

alamak....

lpe nk join..

da terlepas..

sob2..(T_T)

al_hakim said...

tak pe la amny..len kali k..=)

Trx said...

erk..dah lama xonline..xtw pon ada contest..huk3.

my shaizhar blog contest said...

nama saya x de la.

hu hu hu

saya joint

http://myshaizharblogcontest.blogspot.com/2011/02/segmen-siapa-yang-paling-kreatif.html

Ceiler Mun said...

hakim..bila result akan kluar??hehee...

al_hakim said...

syukri:just segmen je syuk..=)

shaizar:hukhuk..maapkan sy ye..sy tambah..

bella:insyaAllah mase cuti skul..=)

Niesa said...

salam..lambat lgi la ye kptusan nak klua.. =) apa2 pn tahniah kerana dh berjaya wat segmen..len kali wat lg ye.. (^_^)

Nazrul Ashraff said...

okies..aku tahu aku kreatif..kah kah kah..

al_hakim said...

niesa:lambat lagi nesa..=)

naz:haha..tau pun..t join lagi..haha

diyana said...

tgu result macam tgu reslt pekse da asenye...ngeee~ (^.^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...