Saturday, August 20, 2011

::segmen+kempen=tak nak merokok::

Assalamualaikum..


Hari ni saya nak buat 1 segmen+kempen..orang kata..sambil menyelam minum air..tapi kita sambil bersegmen kita berkempen..hehe


nak join?senang je..



1.hasilkan satu entry dan copy paste banner di atas..
2.tajuk entry anda mestilah 'tak nak merokok bersama pilihan hati'
3.linkkan entry anda pada ruangan komen ini..
4.dibawah link anda pada ruangan komen ini,buat satu slogan..cnth:'merokok membahayakan kesihatan'
5.slogan yang paling kreatif akan diriview di pilihan hati..
6.tutup jam 12 esok malam.. www.tips-fb.com

26 comments:

Cik Teddy said...

ade mase..insyAllah join..^^

T.Tania said...

saya join sudaa haaa :)

http://mitosmentos.blogspot.com/2011/08/tak-nak-merokok-bersama-pilihan-hati.html

SLOGAN : JANGAN JADI HAMBA PADA ROKOK & AMALKAN 'TAK NAK MEROKOK!', BUKAN 'NAK TAK MEROKOK?' .

pCL [p@kcikLie] said...

Assalamualaikum, PCL join..

http://villakejora.blogspot.com/2011/08/segmen-tak-nak-merokok-bersama-pilihan.html

Slogan : Elakkan Merokok dan Jauhi Perokok

>meh join bloglist terbaru PCL lak..

W a n a Eiskay said...
This comment has been removed by the author.
W a n a Eiskay said...

Dah Join! ;)

LINK :
http://belogwanaeiskay.blogspot.com/2011/08/tak-nak-merokok-bersama-pilihan-hati.html


SLOGAN :
Dont kill me if you want to kill youself"
I wont choose smooker

FATINHAWA said...

http://fatinhawa.blogspot.com/2011/08/tak-nak-merokok-bersama-pilihan-hati.html

slogan :merokok membahayakan nyawa diri sendiri dan nyawa orang yang tersayang

FyzaLovato said...

http://redstrawberryland.blogspot.com/2011/08/tak-nak-merokok-bersama-pilihan-hati.html

Saya join. :)

I don't hate the smokers itself, but only their attitude. :)

Ratu Tak Cantik said...

huhu..masa mula2 baca tajuk ingatkan nak ajak pasangan jangn merokok, rupanya nama blog ni pilihan hati :) elok lah~ katakan tak nak kepada rokok

azlizaasri said...

insyaAllah akan dijoin petang nanti . hihi .

Sha said...

insyaAllah..der ksmptn wil join..thx for inviting me =)

fRaMe+LenSeS said...

Assalamualaikum.
Nadh join.

http://www.nadzrie.com/2011/08/segmen-tak-nak-merokok-bersama-pilihan.html

Slogan :
Merokok = KAYA. Lebih ASAP, lebih GAYA, lebih DUIT nak bayaQ hospital nanti.

azrijohan said...

http://azrijohann.blogspot.com/2011/08/tak-nak-merokok-bersama-pilihan-hati.html

merokok tidak menjanjikan lailatul qadar okehhh

Iffah Afeefah said...

http://gula-gulapelangi.blogspot.com/2011/08/tak-nak-merokok-bersama-pilihan-hati.html

slogan:
Harga rokok tak mahal mana,
namun boleh buat hilang nyawa.

FIPPER TONGGEK said...

http://fippertonggek.blogspot.com/2011/08/segmen-tak-nak-merokok-bersama-pilihan.html

slogan : majulah sukan untuk negara majulah Malaysia tanpa rokok durjana

wink wink..:D seronok..seronok

Bunga Cengkih said...

dah join..

http://takheranlangsung.blogspot.com/2011/08/episod-14-tak-nak-merokok-bersama.html

1 malaysia katakan TAK NAK MEROKOK kepada seantero dunia..

Cik Aqilah Wardah said...

Joined!! ^_^


http://wardatulfirdaus.blogspot.com/2011/08/tak-nak-merokok-bersama-pilihan-hati.html

"Anda cintakan Allah dan Kekasih-Nya?? Berhentilah MEROKOK!!"

K O R I E said...

salam,
korie join

http://pinkexia.blogspot.com/2011/08/segmen-tak-nak-merokok-bersama-pilihan.html

slogan : asap rokok pergi jauh-jauh !

pelangi hafyza said...

assalamualaikum..
fyza join dah... hee

http://ceriterahafizah.blogspot.com/2011/08/tak-nak-merokok-bersama-pilihan-hati.html

slogan:

::MATI ITU PASTI.. TAPI JANGAN MATI KERANA ROKOK..
BAHAGIA ATAU SENGSARA? PILIHAN DI TANGAN ANDA!::

Norsa'adah Ahmad said...

http://mindasegarku.blogspot.com/2011/08/tak-nak-merokok-bersama-pilihan-hati.html

slogan: tak merokok, barulah macho!

My Name is Mar said...

http://musicbrilliant.blogspot.com/2011/08/tak-nak-merokok-bersama-pilihan-hati.html


Sila Merokok Jika Mahu Mati Cepat

Nuramalina Aziz said...

http://nanareeko.blogspot.com/2011/08/tak-nak-merokok-bersama-pilihan-hati.html

"Anda Lebih Hensem Jika Tidak Merokok"

Cik Bell said...

http://mizzchokie.blogspot.com/2011/08/segmenkempentak-nak-merokok.html

misZiSya said...

http://caturanhidupinsan.blogspot.com/2011/08/tak-nak-merokok-bersama-pilihan-hati.html

slogan sy: merokok menjauh kan anda dri jodoh!

hahaha =)

avam ming said...

http://mieneaststar.blogspot.com/2011/08/tak-nak-merokok-bersama-pilihan-hati.html

slogan : merokok membazirkan duit anda ...

Muslimah Optimis said...

mcm nak join.. tunggu masa lapang sikit ek..insyaAllah kalo sempat

amer_hoosynie said...

amer_hoosynie dr [dspp-Z] JOIN!!!

http://darisudutpandanganpaksiz.blogspot.com/2011/08/tak-nak-merokok-bersama-pilihan-hati.html

slogan - "Kenapa perlu hina JIKA kita mampu tolong mereka~"

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...