Saturday, June 25, 2011

::tahniah tapi jangan mengalirkan air mata::

Assalamualaikum..

Ingat haritu saya ada anjurkan satu segmen?Segmen apa kata depa.Tak ramai yang join.wwuu..Payah ke segmen ni?Its ok.Dalam berbloging ni kita kena enjoy.So,kita enjoy!Jadi saya nak ucapkan tahniah kepada mereka.Jom usha entry mereka?

1. http://gula-gulapelangi.blogspot.com/2011/06/segmen-apa-kata-depa.html
2. http://pinkexia.blogspot.com/2011/06/segmen-apa-kata-depa.html
3. http://kamilkata.blogspot.com/2011/06/kamil-kata-segmen-apa-kata-depa.html


Tahniah kepada mereka yang sangat kreatif ni.Yang lain saya ishtiharkan tak kreatif!Hukhuk.Jadi saya selitkan satu video untuk tatapan kita semua..=)



p/s:saja post video ni waktu malam kerana saya nak anda hayati video ini..=)
www.tips-fb.com

8 comments:

K O R I E said...

Salam,
Alhamdulilah sbb korie terpilih^^
trima kasih cikgu!

Cik Aqilah Wardah said...

kuang asam punya cikfu cakap ana tak kretip.. sobsobsob...

Unknown said...

erk kreatif ke sy

huhu mekasih pilih..

kene ade entry penghargaan ni

tu dpt no 1 ke ape tu haha

Puan Nurussalwa said...

tahniah!

Ceiler Mun said...

wahh.. ada buat segmen ea?

ok.. terjah skrg juga :)


^^

Anonymous said...

congrate to winners...!!


bukan xkreatif tapi xde rezeki....ish...

Kamil Kahar said...

best la video tentang ketenangan hidup nie...btul2 masuk ke dalam hati...

Fasihah Supian said...

amboi....suka2 ckp org len x kreatif ek hakim...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...