Sunday, June 26, 2011

::entry memuji diri sendiri,jangan tiru ye.bahaya!::

Assalamualaikum..

Artis korea?Euuww..Memang saya tak minat.Bagi la cute dan hensem macam mane pun stil saya tak tak minat.Saya hairan dengan mereka-mereka yang fanatik sangat dengan artis-artis sane.Ala,kalau setakat comel saya pun comel.Hensem?Hensem lagi saya.Kehkeh.Putih?Yang ni saya kalah.Depa putih sikit je dari saya.


Artis korea ni tak de la hensem mana.Mata sepet dan pendek.Pendek tu sama dengan saya kot.Atau depa lebih tinggi?Tak tau la pulak.Tapi orang asia ni tak de la tinggi sangat kan?Kalau nak dibandingkan dengan orang melayu dari segi rupa saya rasa orang melayu lagi hensem dan cantik.Saya adalah contoh terbaik.Kihkih..

Memang saya tak dapat dinafikan yang depa ni cute.Tapi tak jauh sangat pun.Kalau dalam acara pecut,kita cuma tinggal 1 saat je.Begitulah nak dibezakan antara kita dengan depa.Ops,saya dengan depa..=P Rasa cukup sampai sini je.Letih dah puji diri sendiri.


Apa pun,wanita solehah adalah sebaik-sebaik hiasan.Sesungguhnya,Allah tidak pernah menilai seseorang kerana rupanya.Tapi Allah menilai akhlak dan amalan hamba-hambanya..=)

p/s:jangan termuntah ye..=P www.tips-fb.com

11 comments:

Puan Nurussalwa said...

tak faham~~~~

aLiAh said...

baik punye dy puji.. huhuh.. msti awk nie kembang sekaki kn??? hihihikk ^_^

Syaza said...

Alahai, comelnya gambar yang lumba lari tu, haha. Aahh, sangat2 tak faham kenapa orang fanatik dengan artis korea. :DD

Sunah Sakura said...

errr...ni jeles ke ape ni dengan diorang? hahahha~

saya suka jepun lebih dari korea... :)

Murni Yusoff said...

Assalam..

erk? menyabokan dri bce entri nie smpai abis..hehe

jeles ke ape nie,xpe mint org lain2..=)

Cik Aqilah Wardah said...

euwwww~ apekah yg cuba anda lakukan??

tak larat den nak baco..

ekau lupo satu bondo eh...

ekau lupo nk puji suara ekau... plus, ekau tau ko monari macam diorang tuh?? :p

Kik0 ♥ QiLaH said...

<-- lelaki melayu tetap jadik pilihan. hiks

najihah sahami said...

alooo...fanatik ngn korea. tp laki sendiri org melayu je. cari yg kulit putih sikit. hahhaa....cukup la tu kan.syukur..^^

Amir Aidid said...

HAHA . gambar lalat yang akhir tu tak leh bla laa . its kinda funny btw and i was laughing like crazy here .

HAHA .

- said...

biasa la tu kan.. haha korean wave..
even aku yang dah pakai repellent pun terminat gak =)

tp org korea antara bgsa asia yg mempunyai fizikal yg tinggi

Cik Pulau said...

hahahaha...
mamat korea memang ensem2..
lalala~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...