Saturday, June 25, 2011

::hindustan oh hindustan::

Assalamualaikum...


Cuaca agak suam-suam kuku.Selalunya waktu macam ni memang best bro kalau layan tido.Lagi-lagi kalau ditambah dengan katil yang empuk.Tapi seriusly saya sengal-sengal belakang dan tegkuk sebab tidur kat lantai je dua tiga hari ni.Biasa lah kalau lepak rumah bujang.Tak macam kat rumah sendiri.24 jam ditemani dengan tilam yang gebu.Kalau kat asrama tu pun lebih kurang macam rumah bujang jugak sebab tilamnya keras macam batu.Ok tipu.Lembut sikit je daripada batu.


Kalau nak cite pasal katil kat rumah bujang memang fail.Yang bestnya rumah bujang ni ada tb.Petang-petang yang suam ni layan cite hindustan memang best bro.Terlayan jugak lah sebab lakonan mat-mat hindustan ni lain sikit.Tak macam cerita melayu yang selalunya agak slow motion.Pastu borak-borak atas meja makan.Tak pun duduk di pejabat cerita pasal projek-projek depa.Cerita hindustan ni penuh dengan kisah cinta.Layaaaannnn~Kalau anda yang jiwang-jiwang memang sesuai la cite-cite macam ni.Saya tak sesuai kot sebab saya tak ji...Hehe



Jalan cerita cite hidustan ni simple dan mudah nak difahami.Yang saya tension cume lagu depa yang membuatkan cite jadi panjang.Filemnya kalau nak dikira tak de la sampai 2 jam.Ada la kot dalam 1 jam.Tapi lagu depa ni yang buat lama tu.Tambah iklan lagi mau 2 jam lebih jugak la.Yang penting,cite hindustan ni memang tak sah kalau tak banyak menyanyi dan menari.Sebab tu la depa ni sihat-sihat.Berpeluh kat menari je..


Tapi seriusly saya lagi minat cite hindustan dulu-dulu.Sekarang ni macam dah kurang.Kalau dulu boleh jugaklah dikatakan penonton tegar hindustan.Pukul 2.30 petang tiap hari sabtu kompem dah terpacak depan tb.Kalau dulu hari ahad pun ada kalau tak silap.Layan jugak sampai pukul 7.Rugi kalau terlepas derr..


*ni tb ke oven ni?conpuse-conpuse..

Kalau ada gosip pasal cite hindustan je kompem saya akan menyampuk.Ala,cakap je cite ape.Kompem saya tahu sebab semuanya ada dalam kepala ni hah.Lagi-lagi kalau cite lakonan encik shah rukh khan.Die memang best bro.Hensem pun hensem tapi saya lagi hensem la.Die kulit gelap derr =P


Cite hindustan sekarang ni pun ok jugaklah.Kalau yang terkini saya cadangkan filem lakonan amir khan sebab banyak pengajaran yang kita boleh dapat.Macam 3 idiot tu ok.Tajuk je nampak idiot.Tapi cite best bro.Kalau tak tengok lagi pi tengok..Kompem tak menyesal sebab cite tu best tapi akan menyesal sebab banyak buang masa..kihkih.



Tak salah nak layan cite hindustan.Cumenya jangan jadi macam cinta hidustan sudah.Senang je nak jatuh cinta.Ada suara lagi senang nak mengurat.Saya boleh la macam tu ek?Nyanyi sikit je ramai datang.Haha.Tapi depa ni hebat jugak sebab menari tak penat-penat.Dasyat-dasyat..lepas ni den nak belajar menari pulak la.Apa la rupe nye ek? =.=


p/s:nak cite melayu ala-ala hindustan atau tamil tontonlah cite estate..=P www.tips-fb.com

11 comments:

Unknown said...

nice post ! komen my new entry ye !www.birdsangry96.blogspot.com

izyan yasmin said...

ahaha , hindustan :D

Cik Aqilah Wardah said...

hahaha.. goli aih tengok cikfu hakim nak menari.... :p

hindustan skarang dah tak best... -_-"

khansyaa' al khairiyah mohd ujang said...

"Hensem pun hensem tapi saya lagi hensem la" cehhh. HAHAHA

Anonymous said...

sukakk hindustan^^^^^ dil to pagel hey

anah samsudin said...

citer 3 idiot memang best..berbaloi tengok..nanges kot..HAHA =P

Kyra Elric said...

hahahaha citew 3idiot mmg btoi3 buat pecah perut ja haha

- said...

seronok layan dustan..buleh menjiwang seminit dua..HAHA :D

Fasihah Supian said...

i dun like hindustan except 3 idiot??haha

Sunah Sakura said...

3 idiots is best bro...tu satu2nya cite hindustan yang saya tengok dewasa ini...sebab tak layan hindustan dah lama sangat dah..masa kecik je tengok...

Puan Nurussalwa said...

dah lama tinggalkan arena bollywood ni..~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...