Tuesday, May 10, 2011

::penutup segmen saya blogger muslim/muslimah,saya jaga aurat dan akhlak saya::

Assalamualaikum~

Rakan-rakan semua apa khabar?Semoga sihat hendaknya bersama dengan insan yang tersayang.Pertama sekali saya nak ucapkan terima kasih kerana ramai yang sudi join kempen menutup aurat dan menjaga akhlak ini.Semoga ada manfaat kan?

Setakat ni sudah searamai 23 orang blogger muslim dan muslimah yang telah turut serta dalam kempen ini.Jadi saya mengambil keputusan untuk menutup kempen saya blogger muslim/muslimah saya jaga aurat dan akhlak saya tepat jam 9 malam ini.Kepada mereka yang nak turut serta anda masih ada masa lagi.Sepatutnya kempen ini tidak perlu diberhentikan kerana ia kempen yang bagus.Tapi sebenarnya banyak lagi kempen yang ingin saya jalankan sementara segmen saya blogger muslim vs saya blogger muslimah ini masih hangat disini.

Jadi kepada para blogger yang tidak berkesempatan menyertai kempen ini dan masih berminat untuk menyertainya cepat-cepat la ye.Luangkan sedikit masa anda untuk sesuatu yang bermanfaat.InsyaAllah ada faedahnya.


www.tips-fb.com

6 comments:

Fiqah Alias said...

eh..ad ke segmen nie..?? alahai ruginye..fiqah nk join jgk..tp..sejak2 dh lme fiqah x aktif berblogging nie ats sbb2 tertentu,fiqah mmg xtau dh ad pape kempen yg tgh berjalan.. =( papepon,fiqah support..!!

al_hakim said...

hehe..ade je..sy paham..cikgu mmg mcm ni..=)

Puan Nurussalwa said...

joined.

al_hakim said...

masyeh..=)

ummu said...

salam bro
alamak akak tertinggak keretapi ni.

nurezzaty jamaluddin said...

terlambat pulak..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...