Wednesday, May 11, 2011

::segmen tokoh wanita Islam::

Assalamualaikum~

Hari ni seharian tak menjenguk blog.Busy study kot.Hehe.Boleh caya ke?By the way, saya rasa pasti ramai rakan-rakan blogger sudah bercuti ataupun busy dengan peperiksaan akhir semester.Semoga berjaya kepada semua.Berusaha lah umpama ini peperiksaan anda yang terakhir.

Baiklah.Hari ni saya nak memperkenalkan sebuah blog yang sangat bagus dimana semua entrynya merupakan entry yang bermanfaat dan berbentuk motivasi.Blog ini merupakan blog yang wajib saya lawat jika ada entry yang baru kerana disitu saya mendapat banyak perkara yang berguna disamping saya dapat memotivasikan diri.
Tuan empunya blog yang sangat cumel ini telah menganjurkan satu segmen dimana beliau mengajak kita semua bercerita mengenai tokoh-tokoh wanita Islam.Jadi, kepada semua blogger muslim dan muslimah mari join segmen yang bermanfaat ini.Kepada mereka yang join segmen beliau melalui saya jangan lupe tinggalkan link entry anda di entry beliau dan juga entry saya.


www.tips-fb.com

6 comments:

Puan Nurussalwa said...

seorang blog ye..
thnx for the promotion :)

Anonymous said...

as salam,
wow!macam seronok jer :D

Misty Melor said...

let me check hehe.. thanx :)

al_hakim said...

cik awk"typo..hukhuk..=)

wyna:mmg seronok bercerita ni..

ukhti:sila2..

Srikandi Bonda said...

segmen yg menarik. InsyAllah, Yun menyusul. ^_^

azwa said...

DONE with SEGMEN TOKOH WANITA ISLAM .
Just simple One .

http://azwaonly.blogspot.com/2011/05/segmen-tokoh-wanita-islam.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...