Monday, May 9, 2011

::blog pilihan saya blogger muslim vs saya blogger muslimah::

Assalamualaikum~

Pertama sekali kita harus bersyukur kerana kita masih diberi peluang untuk terus mencari keredhaan Allah.Yang keduanya,kita harus bersyukur kerana kita diberi nikmat iman yang bukan semua orang dapat memilikinya.Nikmat iman ini lah nikmat yang tiada nilainya.Betulkan?

By the way(omputih sikit), saya sangat bersyukur kerana masih ada rakan muslim dan muslimah yang sudi support segmen dan kempen yang saya jalankan untuk dua tiga hari ni.Terima kasih yang tak terhingga kepada semua dan InsyaAllah ada manfaat kepada kita semua.


Jadi hari ni kita berkenalan dengan beberapa orang rakan muslim dan muslimah kita.

Beliau muslim gagah perkasa

Mereka muslimah berbudi bahasa
2.http://numeeqah.blogspot.com/2011/05/saya-blogger-muslimmuslimahsaya-jaga.html

Kenapa saya pilih mereka?Hanya Allah dan saya yang mengetahuinya.InsyaAllah esok kita berkenalan dengan yang lain pula.Pada mereka yang belum join,bila lagi nak join saya blogger muslim vs saya blogger muslimah dan saya blogger muslim/muslimah,saya jaga aurat dan akhlak saya?Jom meriahkan segmen ini. www.tips-fb.com

4 comments:

dy Rahman said...

InsyaALLAh..

al_hakim said...

=)

mira said...

brbudi bahasa? :D
terima kasih :)
sgmen yg sgt bermanfaat utk semua.
teruskan, sy sokong. :)

ummu said...

salam saudara
saya pun dah sebar2kan
moga usaha ini berjaya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...