Tuesday, September 6, 2011

::aku jumpa 3+1 blogger gila::

Aku mengaku yang tajuk entry aku ni agak melampau.Tapi bukan depa yang gila sebenaqnya.Aku ni yang hampir nak gila.Mane tak nya.Aku kena bace 60 entry yang panjangnya satu helai kertas kajang dalam masa 6 jam.Aku rase kalau tambah 2 entry lagi boleh mereng kepala otak aku ni.Tobat aku tak nak buat macam ni lagi.Aku yakin,ni merupakan kali pertama dan terkahir aku buat macam ni dalam hidup aku..

Serius, tadi aku jumpa bermacam-macam gaya penulisan.Ada penulisan yang buat aku impress.Ada jugak yang buat aku nak berhenti berbloging.Dasyat sangat sampai aku tak larat nak bace.Namun tetap ku gagahkan jiwa ini untuk ang semua.Bek tak aku?kihkih..

Ok,jom kita berkenalan dengan mereka yang buat aku nak gila ni..



Aku tertarik dengan entrynya yang bertajuk jenis-jenis lelaki.Entry yang simple tapi makan dalam.Ang yang lelaki ni boleh baca.Kalau ang perempuan,ang boleh amek bace atau bisik kat telinga suami ang nanti.Kalau boyfren ang tak payah bisik.Ang semboq je..hehe



Ok.Tuan blog ni menaruhkan entry bunuh diri.Dia berkongsi dengan pembaca mengenai pengalaman melihat kes bunuh diri depan mata.Serius,aku sendiri tak sanggup nak tengok.Sungguh kejam.Aku rase ni pun pengalaman aku yang pertama.Ang jangan terkejut kalau ang bace pengalaman die ni.Tapi pengalamannya memang menarik sampai kadang-kadang ang rasa nak sekeh je tuan blog ni.Ang pi bace nuh..



Ustaz ni pulak menaruhkan entry agama.Cara penulisan ustaz ni buat aku tertarik.Aku nak nasihat ang,jangan selalu sangat bace entry merapu.Nanti lama-lama ang pun jadi merapu.Aku memang dah merapu.Tak pe la.=P..dah,jom pi usha ustaz ni..



Ni pulak member aku yang gila.Haha.Bukan gila tapi poyo!Tak habis-habis dengan cerita dia dengan kekasih dia lisa suraini tu.Haha.Aku pun baru kenal die kat sekolah aku buat projek.InsyaAllah bakal guru sains..Btw,Aku suke header die.Stylo kot..

Kepada yang lain,terima kasih aku ucapkan sebab sudi singgah ke blog aku yang tak seberapa ni..semoga ukhwah kita terus berkekalan.Ada gaya ustaz tak?hehe
www.tips-fb.com

25 comments:

che mija said...

x sempat nak join :)

gi layan hantu bonceng,,syok habis

::contengan hati::)) said...

semua best2 wahh,,,

*nak join tapi segan sebab xdew entry best ahahhaha ;)

Farida Amira said...

thanks kongsi, dapat lah jugak masuk blog yg best2 ni :D

Unknown said...

aku komen okay...

thanks for sharing is caring is loving...haha

raziellia said...

agak la.. nak kena baca suma.. haha

n-ya said...

entry yg bunuh diri tu mmg la kaw-kaw..huhu..

mikeyvio said...

x t'senarai pon. sdih..:(
haha

al_hakim said...

missvivio:tak de rezeki tu..awk pun hebat..=)

D.MasterMind said...

http://tazziboy21.blogspot.com/2011/09/pilihanhatisbe.html

Fasihah Supian said...

tu diaaaa

fatin said...

orait..moh g terjah..up up n away!

Unknown said...

sy xde ponnn dush2
nk gi rempit jap...

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

jom terjah . hahah

:)

Falling . said...

wahhh review.. eh sukalah ngan header n bground baru blog ni.. x nmpk pucat mcm dlu ;)

alfsfr.ali said...

damn x terpilih. tp xpe, mmg entry diorang best pun..

hahaha..

al_hakim said...

owh..dulu pucat ea..=P

Anonymous said...

semoga ukhuwah terus berkekalan. Amin

Lyndaz said...

woh..
tenkiu banyak2 habaq ang..pilih blog aku.. :))

mucho gracias! XD

al_hakim said...

tq sebab sudi join..=)

SoLy SoLicious said...

semua best2 ni...

Anonymous said...

wahhhh.xpernah lagi jenguk blog2 tu. thanks!

Anonymous said...

Wahh . nak jugakkk :D

Syafiq Ahadin said...

ouh....

dah jadi ustad pulok dah....

patotlah!!! semacam ramai orang baca blog....hehe...

thanks!!!

Sha said...

whoopzz...ak trpilih?? ahakzz

ape2 pn..thx review bro :)
heh makan dalam??
xterniat pn nk buat sesape mkn dlm..

jz rs benda 2 interesting..
wajib bg ak utk share..ngeee~

Eyeme said...

hehe..menarik jer.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...