Tuesday, September 6, 2011

::sebab aku tak de twitter::

Ini entry yang tersangat poyo..kalau ang ade sakit jantung or muntah-muntah dinasihatkan agar jangan teruskan pembacaan..


Aku tau,dalam zaman yang serba moden ni memang tak sah kalau ang tak de laman web sosial macam facebook,twitter dan my space bagai.Kalau ang tak de keberangkalian ang akan dikatakan sebagai seorang insan yang mundur dan ketinggalan pada abad ini.Kalau ang nak tau,orang asli pun dah tau nak tweet-tweet ni tau.Apatah lagi poke-poke ni.Rimas aku dibuatnya.


Tapi,aku mengaku yang aku tak de twitter.Oh,mundurnya aku.Dan ini antara sebab kenapa aku tak de twitter.


1.Gambar burung tak cantik.Ang pernah nampak tak gambar si burung twitter ni?Tak comel langsung.Dah la warne biru.Pelik bin aneh.




2.Peminat artis.Aku banyak dengar cerita yang korunk selalu tweet-tweet dengan artis.Jadi korunk lebih seronok guna twitter berbanding facebook.Bukan aku tak nak ade twitter n bertweet dengan artis.Cumanya aku takut sangat kalau depa jatuh hati kat aku.Tak pasal-pasal masuk paper metro,masuk tibi,majalah hiburan.Oh tidak!aku low profile je..=P




3.Popular dari artis.Ok.aku risau sangat kalau aku lagi popular dari artis.Sure ramai yang nak tweet dengan aku kan?Tak balas kata aku sombong pulak.Aku pun risau kalau artis-artis ni jeles dengan populariti aku nanti..Poyo!




Haha.Yang kat atas ni semua poyo je kan?Sebenarnya aku agak buta IT.Aku dah pernah try buat twitter ni tapi aku blur cara nak guna.Hukhuk.So,biar je la..=p www.tips-fb.com

29 comments:

Falling . said...

guwa ade twitter pon guwa x reti guna.. so better xde.

Fasihah Supian said...

xrajin ar nk tweet tweet,haha

Anonymous said...

ahaa.....dari twitter la akak bw kat blog orang lain...dan dari twitter jugak promosi entry kawan-kawan dapat dibuat.....dan banyak isu semasa boleh diketahui compare dengan facebook :)

Cik Aqilah Wardah said...

samo lah den pon.. takdo twitter.. :D

Dalila Diela said...

ada twitter..tp x aktif..
x de follower pun..hehe

Jenny Pa-un said...

selalu tweet ngan member je ngan artis mls nak tweet haha...

tapi number 2 n 3 tu xleh bla hahaha

Anonymous said...

saye ade twitter tp sm dgn je. mundur xD

AnisNorzam said...

AHAHHAH tak boleh blah :D

Semut Senyum said...

cik semut ade tweeter... tapi masik merangkak2 nak guna.. hehehe

Anisa Anuar said...

prefer guna twitter...sbb dapat tweet dgn kekawan..

najihahfara said...

hahah samelah..
x reti nak gune..
fb je sude

Anonymous said...

fara pon xder twitter
xfhm cne nak gune
tgk cam artis je byk gune bnda alah tu
ape tu nak twitt2 xreti bgai
xyh byk2 acc laman sosial pon xpe kot
karang xterpakai plk :D

AsyieqiN Rkey said...

haha...same la xde twitter sebb tak reti gune...kehkehkeh..penah wat..pastu bia kan je...hahah

layan fm pon dah ckup bz..(bajek..kehkeh)

al_hakim said...

fm?ape tu?fb ea?

Unknown said...

duhh,
kite tweet sesame blogger lah. rmai blogger ade twitter utk update belog la...adeh

jejahjohan said...

xpa lah... benda tu kan masing2... x salah pon kalau xda FB ke xda twitter ke.. x da blog pon.. kan... :) semua tu minat masing2... yang penting x salah guna kan segala teknologi nie :)

al_hakim said...

betul2..=)

bukanretis said...

aku pon xde twitter ni dan most of d reason..sme cm ko gk la..lalala~~

al_hakim said...

haha..nak jugak

nadzirah sharif said...

haha okayy now i know why you hate twitter so much

Green Apple said...

x reti guna rupanya.. sama le kita..

fana.akim said...

aku nih pon harap ade je acc twitter tapi tak reti lah aku nak belek2..godeh2..hahaha

Unknown said...

sllu share post entry bru kat twitter je :)

inna_risna said...

inna ada twitter tp smpai skrg masih xpndai sgt nak guna...

merahitujambu said...

sama laa xde tweeter

mikeyvio said...

hahaha..btul3!! sya pon xde twitter. xtau nk gna cmna..:(

Norhasfiza Roosli said...

haha..entri yg poyo gila! :P

xxxxh said...

HAHAHAHA..lagi popular dari retis r.. :D

ad twiter tapi xgeti gune T.T

Anonymous said...

haha , samalaa .

tak reti gune twitter reti facebook je .. =,=

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...