Sunday, August 21, 2011

::beza mula puasa dengan akhir puasa::

Assalamualaikum..


Saya tak nak sebut pasal solat terawikh..memang tu yang berlaku tiap-tiap tahun..awal bulan puasa memang ramai orang kat masjid dan surau..sampai saf belakang..kalau boleh nak kena renovate surau tu sebab tak muat..tapi bila dah hujung-hujung ni memang nampak sangat ketaranya perbezaan tu..ade la dalam 2 saf..


Kalau bukan pasal terawikh..apa benda yang saya nak tunjuk ni?macam suprise je..

awal puasa

akhir puasa

Nampak kan perbezaan ni?Saya tak pelik sebab ni..pelik sebab lain..sejak bila la saya ade buat entry pasal cinta sejati ni..hukhuk..saya ganas kot..=P
www.tips-fb.com

7 comments:

.::: Princess MOMOY :::. said...

cinta sejati hit tu
hihi

belogkiter said...

tak nak ngaku eh

al_hakim said...

momoy:huu..

belogkiter:lalalaa~

Unknown said...

ganas la sgt

haha

ade la tu cr cinte kat sini

lalala

lynda said...

nampak2 perbezaan.;)

al_hakim said...

iffah:hehe..tak kot..

lynda:=)

dila bahar said...

ganas la sgt....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...