Wednesday, June 15, 2011

::gagalkah pilihan hati?::

Assalamualaikum..


Hari ni hari paling rajin saya update entry.Jangan ditanya kenapa dan mengapa.Kemungkinan besar sebab dah nak balik kedah..Wuu.Kalau boleh memang tak nak balik.Nak cuti lame-lame.Tapi nak buat macam mane.Saya merupakan pemuda harapan negara.Saya yang akan membentuk pelapis-pelapis negara pada masa akan datang.Saya juga yang akan melahirkan insan yang berguna pada agama,bangsa dan negara.Hok alah!Macam ang sorang je cikgu!Hehe..


Boleh saya tanya sesuatu kepada anda?Gagalkah saya ni?Apa yang gagalnya ni encik hakim?Hurm..Anda tahu kenapa saya memilih nama pilihan hati?Tak kan?Bukan sengaja saya pilih nama ala-ala wanita ni.Pilihan Hati?Eeeeuuuuuww.Macam gurl punye blog je.Ye ke?Sebenarnya tak semua nama untuk wanita je.Contoh terbaik nama NOR.Siti Nor,NORhaliza,NORalena..Tapi ade je nama lelaki yang guna Nor kan?Mohammad Nor(encik ayah ni!),Norhisyam dan macam-macam lagi.Sama jugak macam pilihan hati.Ni saya punya ni.Saya lelaki apa!Hehe..



Kenapa saya pilih PILIHAN HATI?Kenapa tak letak The rockers ke?Tak pun The black?The Hensem ke?Napa ye?Ada sebabnya.Selalunya,nama blog ni mencerminkan blog tu.Macam Zack Zukhairi dengan realiti konspirasi.Apa disebalik nama tu?Sebenarnya, apa yang dia tulis tu realiti dan kadang-kadang jadi konspirasi (pandai-pandai je ni).Macam saya pulak,pilihan hati ni adalah untuk anda.Ye,saya berharap agar blog ni menjadi pilihan hati anda.Tapi...Saya gagal..




Hurm..cukup buktikan yang saya ni masih belum menjadi pilihan hati anda lagi?Saya masih belum berjaya mencapai apa yang saya inginkan.Gagalkah saya ni?Patut ke saya tukar nama yang lebih ganas?Pilihan ramai ke.Tak pun pilihan ayah-ayah.Ada nama yang lagi sesuai tak?....

p/s:ni entry kecewa ke entry tak bersyukur ni..=P saya akan lebih berusaha untuk menjadi pilihan hati anda..i will =)
www.tips-fb.com

17 comments:

Puan Nurussalwa said...

sadis beno.

Syaza said...

Assalamualaikum :)

Ala, jangan lah macam ni, blog encik hakim sentiasa pilihan hati nazu :D *cewahh* Sangat suka blog ni, keep it up, tau tau :)

SiS NaD said...

Salam Hakim...

Kalau ikutkna, nama Zaitun adalah untuk kaum Adam... (^_____^)V

al_hakim said...

cik salwa:sadis jugak la..sob2..

syaza:hehe..ok..terima kasih syaza.=)

sis nad:zaitun tu buah!hehe

Unknown said...

jgn sedih2 bro..relax ah..hehe setiap nama yang dipilih adlh mempunyai maksud yg tersendiri..hehe

suria lekatlekit said...

cikgu org kedah yer? kedah tang mana tu?

al_hakim said...

betul tu ayie..=) tak sedih pun..saje je ni..

miss senyum said...

baru jadi pilihan hati hehe :) rilekk laa

al_hakim said...

the lekat lekit:saya melaka..stdy kedah di sungai petani..

miss senyum:hukhuk//otw ni.hehe

Kiera Qaira said...

haha...asl ayt sdeyh ckgu hakim:P
ala blog anda jadi pilihan hati dorg dan sy ah..tgk follwer smpi 2000+ LOL
orait ape;P
chill incik al hakim ;)
all the best yah..kih2 :)

al_hakim said...

haha..sempat gelakkan saya tu...=P

Cik Aqilah Wardah said...

cewah-cewahhh~

blog anda pilihan hati saya! x caye??

smua entri anda hari ni ade komen sy... siap kene perli... "not bad.."

-_-"

:p

Shiqa Nawar said...

pasti tetap menjadi pilihan hati semua blogger... beriban dah tuu... org baru ratus2.hehe

al_hakim said...

kak wardah:hehe..mane ade perli...

cik shiqa:harap-harap mcm tu lah..=)

pelangi hafyza said...

hehe..blog pilihan hati dah menjadi pilihan hati fyza dah la.. ok ape? hehe

al_hakim said...

hehe..ok hafyza.masyeh..=)

misz athiqah said...

masa mula2 jumpa blog nie..ingat blog perempuan..hehe...=p... upanyer blogger lelaki punyer..hehe...xpe.. nama pilihan hati tue umum..=).. ape plak xmjadi pilihan hati..tu..smpi 2000 lebih follower...ha..ha...=p

salam..jenguk jengah di sni..=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...