Wednesday, March 16, 2011

::bila berjauhan::


awak..
dah sebulan kita berjauhan kan awak?
saya rindu sangat pada awak..
kalau boleh saya nak datang jenguk awak kat sana..
tapi kewangan saya tak berapa kukuh..


awak..
saya rasa ada hikmahnya semua ni kan awak..
bila jauh baru kita rasa rindu..
bila jauh baru kita lebih menghargai..
bile jauh kita rasa lagi sayang..
kan awak?


awak..
tak lama dua tahun tu kan awak?
pejam pelik pejam pelik dua tahun la kan awak?
saya harap sangat masa akan cepat berlalu..
  sebab penantian ini satu penyeksaan..


awak..
walaupun kita jauh kan awak..
tapi saya nak awak tahu..
awak sentiasa di hati saya awak..
saya tak nak sesiapa pun yang ganti tempat awak di hati saya..
boleh kan awak?


awak..
mungkin sebelum ni saya banyak sakitkan hati awak..
tapi saya memang tak bermaksud pun nak buat macam tu..
saya baru nak belajar bercinta awak..
lama-lama nanti saya teror la kan awak..hehe


awak..
saya akan perbaiki mana yang kurang..
saya nak jadi yang terbaik untuk awak..
saya nak awak rasa beruntung sangat dapat saya ..
saya nak kita bahagia..
saya nak awak senyum selalu..


awak..
saya rasa setakat sini dulu..
nanti ada masa saya coretkan untuk awak lagi ye..
awak jaga diri kat sana..
saya kat sini akan jaga diri dan hati saya..
saya kena jaga hati saya kan awak?
sebab awak ada di hati saya..


salam rindu dari saya.

www.tips-fb.com

46 comments:

cik nurussalwa said...

sweetnye..
hepi.hepi.hepi.

(^_^)
tc~ n thanxs..

banyak238x

=)

eyqasara said...

hadoi sweetnyer.... untung la mkwe en. pilihan hati nie... hihihi... mane bf aku eak? tamo wat gnie ke? aku je yg wat tok dia.. jeles siot... hekhekhekhek! :P

me suya said...

ouch comel dan suhweettt

Miss Ran said...

mmg sweet..
untg org tu..hehe

al_hakim said...

cik salwa:hehe..same2..

eyqasara:hukhuk..p swuh en bf awak tu buat blog..=P

me suya:masyeh..=)

cik sakdi said...

mak uih... xpe sebulan tu ibarat seminggu je, kekekeh pejam celik dah jumpa dia ag,

al_hakim said...

miss ran:sy yg beruntung sebenarnya..=)

cik saidi:hehe..ngade sy ni..hukhuk

Cik Nursya said...

haha.. sweet jer.. nk tegelak geli pon de gak... tp sweet ler..

Sunah Mohammad said...

fiu fiu fiu~~~

Eyrique Ettiqaz. said...

anda telah ditag dlm contest ni

maklumat lanjut:
http://cerita-al-kapoune.blogspot.com/2011/03/definisi-cinta.html

nadiemsharmz said...

huwawa..rindu someone yg xtau katne skang..hukhuk

Syla Rosli said...

wah, jiwangnye awokkk hehe

al_hakim said...

cik nursya:hukhuk..gelak lagi ok kot..hehe

sunah:tarik nafas..hembus..huu

eyrique:masyeh..=)

nadie:tak tau ea..

syla:hukhuk

Qaseh dalia adelia said...

rindu saye ke tu haha... sabor ye

al_hakim said...

hukhuk..baek ustazah..=P

MuchuNadh said...

hahaha..
untung la kawan....
sweet ader... geli2 pun ader...
:)
jrg guys buat mcm nih...

GreenAppleKu.com said...

Follower no. 2063, jom terjah blog picisan saya lak ...

dakpipimerah said...

sweet lah,, we're in the same boat,,hahhaa

faraa halim said...

so sweet,
n jdi follower awak ;))

Cik Bidadari said...

amin... semoga kekal abadi.. kita folow awak... sudi folow kita balik yeak cikgu

al_hakim said...

green:masyeh..=)

dak pipimerah:hukhuk

fara:masyeh..=)

cik bidadari:amin

mr vampire said...

kui2x..dia selamat je la tu kat NZ..hee

aNNa maRdHiaH said...

sweet nyer .. ssh nk jmpe laki yg buat cmni zaman skang .
huhu ..anyway,follow smbil menanti next entry dari anda . hehe..

fieya said...

sweetnye,
lelaki jrg buat cam ni. :)

al_hakim said...

vampire:hukhuk..tak tau2..hehe

ana:masyeh..=)

farahliyana said...

sweet nye :) msti awk syg gile kan kat die? :)

NURSYAZWANI ZAINAL said...

besnye kalo wani dpt surat cmni..huhuhu

al_hakim said...

farah:=)

wani:nanti dpt la tu..=)

digital kelok said...

kini saye dtg kesini pula.. (dengan nama blog baru) hehe

al_hakim said...

nama tu memang tak tahan..huu

diana said...

kenapa panggil awak..
panggil la sayang ke..
darling ke..
baru dia rasa lagi best!:p

al_hakim said...

hukhuk..nanti takut ramai yg geli..=P

farhaniza azman said...

serius x geli...kalau bf saya buat mcm ni.. semua salah dia saya akan maafkan..semua maki hamun semua saya lupekan...huuuu..... =____=

Puan Kutu said...

jiwang2...:)

saNah said...

so sweet ermm hopely hubungan korg nerakhir dgn kbhgian insyallah amin

put3 ct said...

sweetnya.. alangkah indahnya dapat suami macam kamu.. menghargai orang di samping kamu.. hurmmm.. ;'((

al_hakim said...

farhaniza:hukhuk..=)

puan kutu:=P

sanah:amin

putri:insyaAllah dpt..=)

Amira said...

so sweet :D

Pencacai Alim said...

antara salah satu nasihat lukmanulhakim adalah biar duk berjauhan kerana bila berjumpa kemesraan itu akan timbul.

Pencacai Alim said...

antara salah satu nasihat lukmanulhakim adalah biar duk berjauhan kerana bila berjumpa kemesraan itu akan timbul.

Mutiara Bernilai said...

^_____________^

moge cepat nikah..

jemput jgn xjemput Mutiara tau!~

nurul lalala said...

so sweet..hehe

da follow kamu~

al_hakim said...

alim:=)

mutiara:insyaAllah..hehe

lalal:masyeh

fyna said...

waaaaaaa....
suke ayat tue....

~...AmALinA....~ said...

sweetnye..suka entry ni..=)

Dilla Nur said...

owh tidakkk...dah mula jatuh cinta dgn entry2 ini...hehe...sweet.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...