Friday, February 18, 2011

::review segmen siapa paling kreatif::

Banyak tujuannya kenapa segmen ini saya anjurkan.Antaranya:

1.Saya ingin lebih mengenali mereka yang selalu berkunjung ke blog saya.
2.Saya ingin melihat sejauh mana kreatifnya rakan-rakan blogger sekalian.
3.Saya ingin mengenengahkan blogger yang mempunyai bakat menulis tetapi tidak diketahui ramai.Maka dengan segmen ini saya akan membuat review tentang mereka yang ada bakat dalam penulisan.Secara tidak langsung saya membantu mempromosikan blog mereka.
4.Saya ingin mengetahui apa tujuannya anda berblogging.

Ini antara tujuannya mengapa saya menganjurkan segmen ini.Jadi saya nak ucapkan terima kasih kepada mereka yang sudi join.Walaupun sedikit saya tetap bersyukur.=)

Pada mereka yang belum join,bila lagi nak join!hukhuk.Serlahkan bakat anda!! www.tips-fb.com

7 comments:

Ceiler Mun said...

cepat2 join..hehehhee

al_hakim said...

cepat2!!..huu

Niesa said...

tgh cari idea ni nk join..haha...yakin2....

al_hakim said...

pikir dalam2 niesa..hehe

Gimi said...

ye..macam mana nak join ye? Tolong ajar sikit.. Buat contoh kat Gimi..
:)

al_hakim said...

lihat pada mereka yag dah buat gimi..

my shaizhar blog contest said...

saya turut serta

http://myshaizharblogcontest.blogspot.com/2011/02/segmen-siapa-yang-paling-kreatif.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...