Saturday, June 18, 2011

::here i come Kedah!!::

Assalamualaikum...


Hari ni 18 Jun 2011.Macam hari biasa juga.Cumanya, saya akan pulang ke kedah dan berpisah dengan keluarga yang tercinta.Entah bila saya akan pulang ke Melaka lagi.Mungkin sebelum raya baru saya akan pulang ke tanah air.Erk,macam pi luar negara kan?Hukhuk..Rasa macam sekejap je cuti ni padahal 3 minggu tu.=.=


*esok naik  ni je..doakan selamat tau..=P

Apa pun saya bersyukur sangat kerana banyak yang saya dapat kongsikan dengan rakan-rakan sekalian.Bukan bemaksud saya tak boleh nak mengupdate blog di kedah.Cumanya masa itu agak terhad dengan kelasnya,nasyid dan macam-macam lagi.Mungkin satu hari satu entry cukup la kan?Entry pun merapu je banyak.Isi ke laut.


Kepada rakan-rakan yang tengah bercuti, gunakanlah masa dengan sebaiknya.Yang lelaki pi belajar masak.Wanita pun sama.Tak tercabar ke kalau lelaki lagi pandai masak?Haha.Macam saya ni pandai masak pulak kan?Masak nasi ngan air boleh la.Ok la kan?Sikit-sikit lama-lama jadi bukit.Lama sikit lagi boleh jadi gunung.Banjaran pun boleh.=P



Saya harap, rakan-rakan sedar yang kita dah berada dalam bulan Rejab.Bagi mereka yang banyak ponteng puasa masa muda-muda tu ganti cepat!Yang complete syukur lah.Buat puasa sunat untuk latihan ke bulan Ramadhan.Takut kunk macam-macam alasan tak boleh puasa.Tak sedia la,gastri,nak termuntah dan 1001 alasan lagi.Jangan sampai masuk berita sudah.Seorang blogger terkenal di tangkap basah makan di restoran Cina kerana tidak berpuasa di bulan Ramadhan.Jangan ye.


Semoga perjalanan pulang saya akan berjalan dengan lancar.Ada masa kita jumpa lagi.Terima kasih rakan-rakan seperjuanganku.Berdoalah,semoga kita semua berpeluang berjumpa dengan bulan Ramadhan pada tahun ini.Amin.. www.tips-fb.com

12 comments:

Unknown said...

jauhnye
ipg mne eh

FF said...

keh3.. senyum sorg2 lak bce neh..
tuh!! pinjam tu transport tuh.. nak alek perlis.. da 1 jalan kan..? hehehe

n.a :) said...

berkorban demi mase depan, tak apa. hehe. selamat lah meneruskan perjuangan. :)

al_hakim said...

miss ran:sultan abdul halim,sungai petani...

cikFF:hehe..ipg perlis ke?jom2..bwk payung terjun siap2...=P

tiqa:tu lah..huu

LynnAiza said...

goodluck! ;)

al_hakim said...

terima kasih...=)

Fatin Syahira Ramli said...

amin. selamat sampai ke kedah! :) kedah yang sangat best yaw. hehe.

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

selamat jalan bro..

aku teringin nak p kedah..hehe

al_hakim said...

fatin:best ke yaw?

iqbal:jom bro..=P

PengembaraMinda said...

bez je balik kedah..lama x p kedah..apa2 pun rumah juga tempat plg bez..sbb ada mak n ayah untuk tumpahkan bakti..

Puteri said...

meh singgah Bakar Arang
:)

al_hakim said...

pengembara:hukhuk..bez..betul tu..rumah paling best..

puteri:duk situ ke?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...