Thursday, July 14, 2011

::saya nak join imam muda::

Hari ni cuaca agak nyaman.Sejuk-sejuk macam cameron highland pun ada.Dasyat jugak sungai petani ni kan?Save la bajet tak yag pi jauh-jauh kalau nak rasa kesejukan macam kat luar negara.Sungai Petani sudah...


Masih ingat pogram realiti imam muda?Saya ada bertanya pada seorang senior saya "dengar cerita bang ada nak join imam muda ek?"Beliau menjawab dengan selamba,"eh tak de la..mana dengar khabar angin ni?..saya tak berminat dengan pogram realiti macam ni.."Bagi saya beliau mempunyai ciri-ciri seorang imam..Kami meneruskan perbualan "hakim tak nak try ke?awak ok kalau masuk"saya pun membalas dengan selamba tapi dalam hati je la"eh..layak apanya.Ilmu pun tak cukup lagi.."hukhuk..


Tapi hari saya tak nak tekankan mengenai pogram ni.Saya just nak berkongsi dengan anda mengenai lagu tema imam muda ni.Tajuknya adalah 'hambamu' nyanyian akhil khyle dan juga mawi.Nak dipendekkan cerita lagu ni memang best!Saya bagi 4.5 bintang dari 5.Dasyat kan?!Try la dengar...

www.tips-fb.com

10 comments:

fa said...

ok.. lagu tu best.. sedap didgr ^^

Cik Aqilah Wardah said...

hek eleh~ mcm2 hal die nih.. hahaha...

tlg nyanyikan sket, mls r nk carik kt youtube.. :p

merahitujambu said...

ahaha..lagu dia terbaik wok

izyan yasmin said...

igt nak masuk tadi . haha

Fasihah Supian said...

lagu dia memang best...

scha cha said...

xmo msok kew?
:)

aLiAh said...

yup lgu tu best sgt...

ai.. klu awk msuk pown.. pe slhnye.. memecah tradisi... hihihikkk.. sejuk hati mak tgk anak msuk program realiti imam muda...

ilmu blh dicari...
tunggu imam muda 3 ye.. tu pown klu ade... ^_^

fa-in said...

best kan lagu depa,eh khyle?hayy la kut kan..

Anonymous said...

Assalamualaikum,
hmm..bace tajuk ingatkan En.hakim kita ni nak join imam muda, ghupe2nyer tak.. T_T
tp apasalahnya mencubakn..mgkn ada rezeki, sapa tahu..

p/s: lagu tu best~

aisYahzaCk said...

ape salahnye mencuba..dalam usaha menambah pengalaman boleh juga menambah pengetahuan..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...