Sunday, July 17, 2011

::review-sekali lagi cinta::

Weekend ni rasanya weekend yang paling enjoy.Dua hari pi uptown dan balik rumah lewat.Waktu bujang macam ni la kita nak senget-senget sikit.Bila dah kawen dan ada 3-4 orang anak dah tak boleh buat benda-benda ni.Kalau balik lewat jawapnya tidur kat luar la..haha..


Itu pendahuluan yang tak da kena mengena dengan entry.Kali ni saya nak review filem sekali lagi cinta lakonan sam dan juga lisa suraini.Tidak dilupakan juga kepada adik mia kita yang comel dan memang berbakat dalam dunia lakonan..



Filem ini best dan ia dibintangi oleh pelakon-pelakon yang hebat dan berbakat.Tertanya jugak.Bila la depa nak ambil saya berlakon ni.Jadi tukang sapu sampah pun jadi la.Orang kata semuanya kena bermula dari bawah.Haha..tak nak la jadi hero terus.Tak mencabar langsung...Pastu saya nak heroin yang cantik.Amboi..demand!


Tak nak review lebih-lebih cerita ni.Nak tahu tengok sendiri.Saya sendiri bagi 4 dari 5 bintang...cerita ni serius sedih dan menyayat hati.Orang lelaki pun boleh menangis sebab cerita ni(bukan saya!!!)...


nilai murni yang terdapat dalam filem ni:

1.restu ibu bapa itu sangat penting..
2.jangan ponteng sekolah..
3.tak payah fikir pasal cinta..study first!
4.ilmu itu sangat penting..
5.cinta itu sangat berharga,jadi hargailah ia..

p/s:ok tak saya review cerita ni? =P www.tips-fb.com

5 comments:

Shira Mary Jenn said...

macam best...bila tah nak tengok..huhu

FR said...

hehe nie review paling simple pernah saye bc ^__^


suke sgt miasara tuuu . comel sgt >.<

fa said...

fa tgh download cerita ni.. jap lagi nk tgk.. ngee ^^

zety said...

waa...tengok tailer pun dh best.sam berlakon lagi best.ah..bile la agknye nk pegi tengok ?_?

Puan Kutu said...

macam moral of the story jer.review ker?haha bolehlah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...