Wednesday, June 15, 2011

::entry pertama wordless wednesday ku gagal::

Assalamualaikum..


Hurm..sedih sangat.Cubaan pertama dah gagal.Apa yang gagalnya encik pilihan hati oi.Entry saya tu.Ala macam tajuk tu la.Orang kata entry wordless ni kita just tunjuk gambar je orang dah paham.Tapi yang saya punye ni orang tak paham-paham.Tak pe la.Jom kita lihat ape yang tak paham nye ni.Kalau tak tengok memang tak paham la gamaknya.


rujuk sini untuk wordless wednesday saya..


ini yang saya tanya..


ini jawapan yang diberi..

ini masih boleh diterima..kalau markah penuh 2 saya bagi 1/2..

yang ni paling ok..boleh dapat 1 1/2 dari 2..

not bad..tak tahu biar diam-diam je..

tapi...

kalau yang ni macam mane?


yang ni lagi la!


Nampak kan?Memang saya gagal..=.=".Nak tahu apa maksud gambar wordless saya tu?

p/s:lakonan tidak ade kena mengena dengan yang masih hidup atau pun sudah meninggal dunia ye..=P
www.tips-fb.com

11 comments:

Cik Aqilah Wardah said...

adeh... sabo je lah cikfu hakim...

muka kak wardah pon kua jugak?? -_-"

NuSaNa NoSa 91 said...

gmbr tu maksudnya jgn ckp kosong?? jgn bergosip.. dpt dosa free je.. kn2?? ^_^

Sunah Sakura said...

"nice hakim!" sebab suh orang jangan bergosip dalam blog...tapi depa tak dengar cakap, buat alasan pulak..kata bukan bergosip, tapi bernetworking...err..

al_hakim said...

kak wardah:hehe.nak meramaikan jemaah..

keen:hurm.hampir..

sunah:erk..bertambah kecewa..

Unknown said...

sincerely tak berapa paham. cuba letak single gambar je tanpa apa2 perkataan sket pon. maybe org lebih sng tangkap dan interprate byk menda. cthnya kalau ltk gmbr tabung, ada org akan fikir masa utk menabung dan berjimat cermat, tp ada juga org lain yg akan fikir mungkin gmbr ni menyuruh kita menderma. picture tells a thousand words :)

al_hakim said...

dawa:hehe...betul2...

Chan said...

aku tak pernah try lagi wordless wednesday tu.. best ke?

al_hakim said...

best ke?senang la..tak payah nak taip panjang2..letak gambar je.org kate halfday blogger la..hehe

Unknown said...

apcal nam ayie ad sekali..kuikui btw, tak semua orang bileh menafsir apa yang ad dlm fikiran kita.. sebb pemikiran manusia semua berbeza and mempunyai pandgn masing-masing

ili amirah said...

sebab ada ayat jugak..tu yang orang komen ayat-ayat tu..hehe.. cuba poat gamabar je..orang komen gambar je la.. Allah lebih tahu

al_hakim said...

cucu:hehe..betul..saje je mengusik..=)

miy:hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...