Sunday, June 5, 2011

::Akim AF ade kembar!!::

Assalamualaikum..


Nama sama dah.Suara sama dah.Memang aku tak boleh la kalau orang sama kan aku dengan sorang artis ni.Plisssssss la.Bukan aku yang sama dengan dia,tapi dia yang sama dengan aku.Sibuk je kan dia ni.Aku harap lepas ni jangan korunk tersilap antara aku dengan dia.Tapi jangan risau.Nama kami sama,so bila tegur dari belakang pun tak apa.Nama tu tetap betul.


Sebenarnya die ni memang member baik aku.Dulu main guli sama-sama.Nak tahu satu rahsia?Memang selalu dia yang kalah kalau kami lawan guli.Die setakat main masak-masak boleh la.Walaupun dia macam tu,dia tetap member baik aku.Orang kata,berkawan kena ikhlas.Terima kawan kita seadanya.



Tapi sekarang dia lagi popular dari aku.Entah lah.Maybe die banyak belajar pasal muzik ni.Then masuk Af.Dia ada ajak aku jugak.Tapi aku kata tak pe la noh.Ang pi dulu.Aku kena abis study maktab ni dulu.Then nanti bila aku ada masa aku follow ang k.Nak dijadikan cita, die ni bernasib baik.Semakin hari die semakin popular.


Tak pe la kalau macam tu.Aku redha je.Memang rezeki dia kat situ.Rezeki orang ni lain-lain kan?Dia dah berjaya capai apa yang dia idamkan.Aku harap,aku pun akan berjaya capai yang apa aku idamkan.Semoga kita semua berjaya capai apa yang kita idamkan. =)

*same tak?hehe =P

p/s:perasan yang amat melampau-lampau..=P
www.tips-fb.com

21 comments:

laskar pelangi said...

fulamakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!

ingtkan betul-betul dah tadi. tuptup! hampes! haha. perasan tol

al_hakim said...

hhee..sekali sekala..

pelangi hafyza said...

hehe...
akim.. ooo... akim..
agak2 sape yg jawab??

PikaPiko said...

huyooo...
sme gler...
hahah

al_hakim said...

pelangi:hehe..2 2 jwb kot..

kak pika:hehe..perli tu

pelangi hafyza said...

hehe..yo la tu..=p

Pwincess said...

Heyho - igat kan betol2 , xcited bace ! HHI

Anonymous said...

perghh..kemain ah perasan tu! hahaha

al_hakim said...

cik kacak:hehe..

nurana:=P

gadis 3 suku . said...

hahahahha gase nk bg sedas due tendang jer..hahaha

Unknown said...

haha..cehhh..baru nk percayee..

Anonymous said...

x langsung ok!!!

al_hakim said...

biru merah:uit2..ade silat ni..hehe

syrup:hukhuk..

kak ieka:Tak kan sikit pun tak de..hehe

Lydia Miza said...

erk...hik3.
krm salam kembar ye?

lynda said...

haha ingatkan kembar siam td..:P

al_hakim said...

sis:hehe..no problem..

lynda:hehe.

Murni Yusoff said...

amboi..bolelah jg,sme bab songkok pn jd lah..ingatkn btl2 td..terkena pulak..hehe =)

al_hakim said...

hehe..

n.a :) said...

haha. same ke akim?

memang melampau tuh. takpe. sesekali perasan takde masalah. hehe

al_hakim said...

sekali sekala je ni,=P

Puan Nurussalwa said...

xboleh terima ni. ih3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...