Monday, May 9, 2011

::saya berbangga menjadi seorang blogger muslim::

Assalamualaikum~

Syukur alhamdulillah.Target saya untuk kumpul 100 orang blogger muslim dan muslimah sudah berjaya.Walaupun lambat tapi ia tetap sesuatu yang membanggakan.Ribuan terima kasih kepada semua rakan blogger yang sudi support segmen saya.

Walaupun segmen saya tidak seperti hebat seperti segmen blogger lain,tapi saya pasti,segmen yang simple ni ada banyak manfaatnya.Kepada siapa yang masih belum join saya blogger muslim vs saya blogger muslimah boleh lah menyertainya.InsyaAllah kalau boleh kita kumpul hingga 200 orang.Tiada apa yang mustahil kan?


Sekarang ni saya sedang melancarkan kempen saya blogger muslim/muslimah,saya jaga aurat dan akhlak saya.Setakat ni sudah 15 orang menyertainya.Moga lebih ramai yang akan sertainya kerana ia pasti akan memberi kesan yang mendalam kepada orang ramai.Bagi mereka yang dah sertainya saya ucapkan terima kasih dan tahniah. =)
www.tips-fb.com

1 comment:

ummu said...

assalamualaikum
akak cuba join bila akak dah sihat..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...