Tuesday, March 22, 2011

::rindu pada pilihan hati!!::

Assalamualaikum..
Terasa lama betul tak jenguk pilihan hati.Rindu woo.Huu.Sebenarnya agak busy lately.Dengan nasyid,dengan esemen dan macam-macam lagi.Anak-anak dan isteri lagi.Hukhuk.Apa pun saya nak ucapkan terima kasih kepada mereka yang sudi singgah ke blog saya.


Hari ni baru start buat PBS(pembelajaran berasaskan sekolah) atau bahasa kampungnya melawat sekolah.=.=Agak tak tau nak buat apa kat sekolah.Just tengok budak-budak kecil berlatih bercerita.Apa pun mereka memang cumel.Huu.Budak-budak memang cumel dan bersih mukanya kerana mereka ini masih suci dari sebarang dosa.


Esok saya akan ke sekolah lagi.Saya berharap semuanya akan berjalan lancar.Saya harap juga encik esemen akan berkurang.Hehe.Buat esemen kat skola la macam ni.Habis cerita.Hukhuk..


Sekian saja dari saya.Salam~


www.tips-fb.com

7 comments:

Puan Nurussalwa said...

saya tak rindu?

al_hakim said...

semestinya..=)

Qaseh Dalia said...

ehem~
KACAU DAUN SAT ... haha rindu jugak kat pilihan hati ni uhuu

Siti Nur Fatimah Mohamad Ali said...

amin...cikgu yah?

Anonymous said...

huhu~lawak ah gambar dak sekolah tu..dah tak busy nanti teruskan lah update dengan entri2 yang best k~ :)

al_hakim said...

qaseh:kita same..hehe

fatimah:yup2..^.^

tiqa:insyaAllah..=)

Cik Lyana ヅ said...

sy dulu pernah masuk pertandingan msa bercerita. asek dpt nombo 1 jerr. dpt msa tu adiahnyer duit. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...