Wednesday, March 16, 2011

::panggilan akhir untuk segmen apa kata kamu tentang cinta::



Wah!memang mendapat sambutan.Secara kasarnya sudah ada 46 rakan yang join.Saya sangat berbangga dengan anda semua sebab anda memang hebat dalam berfalsafah tentang cinta.Anda juga berani menyahut cabaran saya.Tahniah saya ucapkan.Apa pun,saya akan review 2 entry yang paling menarik.Pada mereka yang masih nak join anda masih ada masa.Hari ini dah 16/3.Tepat jam 12 malam maka berakhirlah segmen ini.

nak join click sini

p/s:Masyeh kepada mereka yang sudi join.Juri, nanti saya belanja awak ye..=)
www.tips-fb.com

4 comments:

Unknown said...

akak tak join sebab akak tak tau cinta tu apa..
:p

me suya said...

waa tahniah juga pada penganjur.. ramai jugak org join..

Puan Nurussalwa said...

pukul 12 waktu NZ tau..
hihi
okie, sy gurau je..

(^_^)

CintaZulaikha said...

tahniah kerana wat segmen yg gempak habes nih..terbelit kpala otak nak orter ayat..huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...