Sunday, January 2, 2011

::segmen-insan tersayang::

Assalamualaikum..
bersyukur kita ke hadrat Illahi kerana kite masih diberi peluang untuk meneruskan hidup di muka bumi Allah ini..kesempatan ini harus kita gunakan dengan sebaiknya untuk mencari keredhaan Allah dan berbakti kepada mereka yang telah menyayangi diri kita,terutamanya kepada kedua ibu bapa kita..mereka ini lah yang telah menjaga kita sejak dari kecil hingga kini..tidak pernah kenal erti penat,jemu dan putus asa..apa yang penting kita mendapat kasih sayang dan perhatian yang secukupnya..tidak lupe juga kepada sahabat-sahabat kita yang sentiasa berada disisi ketika mereka diperlukan..mereka ini lah sahabat di dunia dan di akhirat..jadi saya ingin mengambil kesempatan ini dengan menganjurkan satu segmen yang dikenali sebagai segmen INSAN TERSAYANG..tujuan segmen ini adalah untuk menunjukkan kite menghargai insan-insan ini..semoga segmen ini mendapat sambutan daripada rakan-rakan bloger sekalian..amin~


ape yang anda perlu dilakukan?

1.copy banner di atas dan buat satu entry tentang segmen ini..letak banner ini pada entry tersebut..sebelum banner ni uat la into skit lau rajin ye..
2.senaraikan 5 orang yang kamu sayang..(ibu bapa wajib..kawan or saudara mara boleh jugak..gulfren,boyfren dan segala yang angkat-angkat ni tak yah!..jangan nak gatal-gatal k..=P..lebih tak pe..kurang tak boleh!..hehe)
3.guna nama penuh dan ape hubungannya dengan anda..sertakan tarikh lahir jugak ye..
4.buat satu ucapan untuk mereka..format bebas..
5.buat ucapan kepada blogger laen(berkaitan dengan orang tersayang)
6.tag 3 orang sahabat blogger anda

contoh:

insan yang saya sayang:
1.nama penuh(hubungan)-tarikh lahir
2.nama penuh(hubungan)-tarikh lahir
3
4.
5.

ucapan kepada mereka:
1. ......................................................
2. ......................................................


nasihat atau ucapan kepada rakan-rakan bloger yang laen:
1.ingatlah pada mereka yang menyayangi kita (contoh)

itu saje formatnye..kepada mereka yang kurang faham boleh bertanya kepada saya ye..maaf jika ade kekurangan kerana ini kali pertama saya menganjurkan segmen..segala teguran daripada rakan-rakan sekalian amatlah saya hargai..jadi saya tag beberapa orang dahulu untuk segmen ini..

4.cik qaseh dahlia


p/s:jom ramai-ramai join..kite lihat sape yg anda syg!!
www.tips-fb.com

25 comments:

manna_salwa said...

susah ni.. kene jgk ke? hehe..
t saya uat ea..
memandangkan sy ni cuti je..
huhuhu~

(t alo jumpe nme2 len, jgn jeles pulak ea..)

:)

Miss Yaty said...

segmen menarik..gudluck :)

yaty ada award untuk al-hakim..kalau sudi amik lah ye :)

http://sophisticatedgirllife.blogspot.com/2011/01/anugerah-persahabatan-yang-tidak.html

al_hakim said...

awak:hehe..sila la ye..tak lame pun cuti tu..name laen ea..tak jeles pun..=P

miss yaty:masyeh for the award ye

ieda CUMA said...

ida da buat.. sila la lawat n komen2..
http://proudtobeieda.blogspot.com/2011/01/segmen-insan-tersayang.html

KakLong AiNa said...

salam...

aina join jugak!
rajin2 singgah le kat sini

http://ainaeira.blogspot.com/2011/01/kena-lagi-segmen-insan-tersayang.html

Aimi Razman said...

thanks adik. insyallah nnt aku bt :)

Nazirah Nazir said...

salam nazirahnazir da buat~jom la tgok n komen

http://mencarimahacinta.blogspot.com/2011/01/segmeninsan-tersayang.html

syira aka sepatu hijau said...

salam

menarik,tapi saya tak ada yang tersayng ni...huhu..

pening pk..kih kih :D

Didie Yana said...

dah join, dapat tag dr membe. datang dan komen la ape yang ptot ehh. HEHE.
http://dyanasujak.blogspot.com/2011/01/segmen-insan-tersayang.html

manna_salwa said...

ni ha.. :)
siap da..

http://pendambarahmat.blogspot.com/2011/01/segmen-insan-tersayang.html

(^_^)

hacimun said...

nanti nak join,i gtau!

Sunah Mohammad said...

segmen menarik~ kena fikir2 dulu sape yang tersayang~ hehe

al_hakim said...

ieda:sudah..masyeh coz sudi join

kak long:masyeh..=)

syira:takkan tak de..

didie:masyeh!

awak:tq awak..

hacimun:ok..masyeh ye

sunnah:sila2..=)

AROL DSHW said...

wah! menarik segmen nie. tapi kalau arol tak letak nama penuh boleh tak? hurm. :)

peah @ peps said...

bagus hakim ni...:)

New Entry: Water Chalet, Avillion, Port Dickson

akhangga said...

creative

al_hakim said...

arol:sebaik-bakinya name penuh la...tp terpulang la pada arol..

peah:masyeh..

akhangga:tq..=)

dya adriza said...

hehe.. si awek juga yg 1st ditag :P

tiEra said...

menarik la....cm nk join tp x ditag..hukhuk(wt2 cdih)

al_hakim said...

dya:tunang..hehe

tiera:lah..sila la join..=)

♥cik cahya♥ said...

macam best jew ;)

al_hakim said...

join jgan tak join!hehe

::contengan hati::)) said...

okeyh yart ekot segmen nie ;)

http://lukisanhatihayati.blogspot.com/2011/01/segmen-insan-tersayang.html

jengah2 a ea ;)

sarah zulk said...

hi.. saye org baru kat sini.. nak join tapi segan la pulak... hehe... nak ke tanak??

al_hakim said...

contengan hati:saya dah lihat dah..masyeh!

sarah:join saje..jgn malu2..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...