Thursday, September 15, 2011

::keputusan segmen ayat-ayat kreatif::

Assalamualaikum..

Rase macam dah lama sangat saya tak mengupdate blog.Sebenarnya,banyak tugasan dan tanggungjawab lain yang saya perlu laksanakan sebagai seorang pelajar dan seorang muslim.Mesti anda pun same kan?Kalau nak cerita pasal tanggungjawab ni memang tak kan pernah habis.Seperti mana yang kita semua tahu,tanggungjawab ni hanya akan lenyap apabila kita mati.

Jadi saya nak ambil kesempatan ini untuk mengenalkan beberapa rakan blogger yang telah join segmen yang saya anjurkan haritu.Dan mereka adalah yang paling kreatif bagi saya.




Saya ingin memohon maap atas kelewatan saya mengumumkan keputusan segmen ni.Terima kasih kepada semua sekali lagi kerana sudi join segmen ni..=)
www.tips-fb.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...