Monday, August 15, 2011

::kelebihan yang ada pada blogger lelaki+perempuan=konfius::

Assalamualaikum..


Semalam saya dah backup blogger lelaki balik..macam tak adil pulak kalau asyik puji perempuan je..jadi saya buat pulak entry untuk blogger-blogger lelaki yang macho-macho dan cool sebagai penyedap hati..tak kan la tak nak sedapkan hati sendiri kan?hehe..den lelaki oit!


Bila saya bercerita pasal kelebihan yang ada pada blogger lelaki dan kelebihan yang ada pada blogger perempuan ni,ada satu pihak yang jeles dan marah kepada saya.."awat ang tak cite pasal kami?..kami nak popular jugak!"..ok-ok..ini entry memang khas untuk ampa..jangan monyok-monyok k..tak comel..


1.comel..
Jangan pikir golongan perempuan je yang boleh buat muka comey..depa ni pun boleh buat muka comey..tapi comey-comey depa ni berbulu la..ada janggut sikit-sikit..tapi mantain comey..tapi kalau depa ni terlebih comey kompem orang yang tengok kecomelan depa ni boleh termuntah..haha..


2.expert dalam meluah perasaan..
Jangan terlalu bangga wahai kaum hawa..depa ni lagi expert dalam meluahkan perasaan depa..betul tak?cube la kacau depa..sure penyepak cubit semua keluar..ganas depa ni..jadi jangan kacau depa..kepada blogger yang kutuk blogger lain,jangan sesekali sentuh atau kutuk depa..kalau depa mengamuk boleh terbakar rumah ampa..



3.rajin..
Kalau nak bezakan kerajinan dengan blogger lelaki memang blogger lelaki tertinggal jauh..tengk je bilik depa..ada banyak patung..semua tersusun rapi..buku-buku pun tersusun kemas di rak..bukan macam lelaki yang lebih sinonim dengan perkataan bersepah..err..bukan pemalas tapi 'rilek' ye..jadi tak mustahil kalau depa ni jenis rajin bw dan rajin update blog..



4.aura..
Yang sebetul-betulnya depa ni adalah lelaki..jadi tak hairanlah kalau depa ni ada aura macam orang lelaki..jadi depa pun mampu menarik pembaca seperti blogger lelaki..cuma satu je masalah depa ni..kalau nak cakap pasal aurat ni macam konfius sikit..dari mane ke mane ek aurat depa?haha..den pun konpius..


Saya rasa cukup la kot..kalau nak cite banyak memang tak tahu sebab tak pernah jumpa lagi blogger yang macam ni..den cuma cakap yang depa memang suka buat kita konpius sama ada depa ni lelaki atau perempuan..den juga rasa yang depa pun konpius dengan diri sendiri la..=.=


agak-agak ampa..kalau bukan lelaki ataupun perempuan,siapa depa ni?


p/s:sekadar suka-suka..jangan ada yang amek hati ye..=) www.tips-fb.com

6 comments:

Luqeem™ said...

hahahaa..nk panggil apa eh..yg hormat sikit..:)

al_hakim said...

hukhuk..entah la..=P

najihahfara said...

laki pompuan same2 ade kelebihan..cume nampak x nampak je :)

kaizen said...

err... boleh pggl mukhannath x?? sbb tu istilah tok depa dlm Islam...

K O R I E said...

rjin btol buat review psl ni~
duduk dkat sp ke?

al_hakim said...

stdy ap..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...