Haritu guwa ada kata nak upload video nasyid guwa.Jadi ni antara lagu yang guwa dan kawan-kawan guwa persembahkan.Kami ni tak de la macam raihan,rabbani mahupun in team.Depa je yang macam kami.Kehkeh.Gurau je..
agak-agak korunk la.Guwa yang mane?
ok tak?nak try akademi nasyid tahun depan.Jangan lupa undi team guwa..=P

saya pun nak ikut nasyid jugak! Hehe! tak sia2 ada suara sodap kan. Hehe! :D
ReplyDeleteaurat2...kehkeh
ReplyDeletehaha! hang yang ke3 dari kanan kan.
ReplyDeletelebih kurang la..hehe
ReplyDeletelebih kurang? Haha! Cepat ngangkung! eh, ngaku!
ReplyDeletehaha..betul la tu..
ReplyDeletesaya tengok kat gambar yang hang post suatu masa lalu. Huhu! tau lah. haha. saya subscribe comment ni. (Perlu bagitau ke?)
ReplyDeletebest ;)
ReplyDeleteperghhh..:))
ReplyDeleteSalam Inchik Al-Hakim...
ReplyDeleteNi masa pertandingan nasyid peringkat U ke? Dulu masa kecil2 Sis selalu join nasyid... (^_____^)V
eh tak la..persembahan je..
ReplyDeletex clear r hakim.. aku rasa ko yg tengah tu kan? hehe..
ReplyDeleteapa2 pun.. this best bro
OHSEM.. lu yg mana??..
ReplyDeletekanan..no 3
ReplyDeleteok gak kalau buat akademik nasyid...
ReplyDeletelike!!!(semangat)
ok gak ni. upload dlm fon takboleh ke? haha. x)
ReplyDeleteok gak ni. upload dlm fon takboleh ke? haha. x)
ReplyDeletehari 2 dgr kot vid neh...hehehehehe
ReplyDelete