1.Ang tak kondem blogger lain.Bagi aku,setiap orang ada cara tersendiri nak naik dalam dunia blog ni.Segmen,Giveaway dan macam-macam lagi tu cara die.Yang ang nak sibuk-sibuk buat ape?Tak suka tak payah la ang join.Jeles dengan dia?Ang buat la segmen ang sendiri..adoi ai ye pun!
3.Jangan cepat melenting.Bukan dalam dunia blog je.Realiti sekali pun.Kalau sesuatu benda berlaku,ang tak tau kebenarannya jangan la ang cepat sangat nak melenting.Kalau ang silap,ang sendiri yang malu.Nak letak mane muka tu?Tu yang sampai bercerai berai tu.Kaji selidik suami ang dulu baru terkam.Ok?erk..suami pun sama.Bawak-bawak la berbincang dulu.grrr~
Dah.tiga tu je yang aku nak cakap la ni.Kalau ang tak buat benda kat atas ni maka bolehlah ang berbangga sebab ang memang profesional.Aku?Tak pro lagi macam ang..=)
ehem.saye rase saye pro... ;p
ReplyDeletenmbr 1 byk org buat
ReplyDeletesesama blogger pn nk gduh
duniawi. rmbut jerk sama hitam tp hati lain2. :)
ReplyDeleteape pun fikir dulu sebelum buat sesuatu kan ? ok ke komen ni. hehhe
ReplyDeleteok sgt..=)
ReplyDeletebiasela tu..lumrah kehidupan...
ReplyDeletetak buat..tapi bukan pro juga...mane tau akak yg pakai spect?
ReplyDeletehehe,,ade spy =P
ReplyDeletewohoh ! serius LIKE !
ReplyDeleteyapp.. dalam blogging jangan suke kondem orang laen, just enjoy your blogging kann.. ape yang susah. buat hal masing-masing n at the end, semua orang happy. ta gitu? hee
http://hafizilmi.blogspot.com/2011/09/sometimes-its-better-to-be-alone-no-one.html
bro picisan blogger je XD
ReplyDeletemacam cara org...ikut sukalah..janji bahagia..hahahah..
ReplyDeletetak taulah pro ke x..tapi belom penah gadoh2..jom kita gadoh..hahaha
ReplyDelete;P
haha..tak nak!
ReplyDeletehahaha...thnk la tulis psl aku..aku simpan tau URL ni...hahahah...aku tahu entri ni utk aku sbb kalo tak, ko tak kn dtg ckp kt shoutbox aku kn...hahahaha...aku tak kesah bro..tulis la lg...hahaha...
ReplyDeletePost dwasa tu cmne?kekeke..ce cite skit..
ReplyDeletetak tau2..=P
ReplyDeleteaku rasa aku tak pro sangat la
ReplyDeleteprogol pon bukan
proton lagi la
hahaha
:P
ak kalau boleh nk jd pro je..haha
ReplyDeleteLah patutlah tanya macam tu. Belum sampai ke tahap tu rasanya. Baru berjinak. :')
ReplyDeletefuhh..
ReplyDeletesemua xda!
kira pro la nih..hehe
belum tahap blogger pro lagi...hee~
ReplyDeleteohh yg nie ke ..
ReplyDeletewah..professional jugak aku ni rupanya,wahahaaha
ReplyDeletekalau ang tak buat semua ni pro la tu.=)
ReplyDeletetrying to become pro...
ReplyDeletememang terbaik entry ni..mana butang like??=p
ReplyDeletehahaha..btul3!! xska blog yg kondem org sgt..tmbh2 kalu da specific kn kat some1. :)
ReplyDeleteish tetibe konpius aku ni pro ke tak..haha
ReplyDeleteblogger proffesional adalah blogger yang serba tahu akan sesuatu hal itu and tahu untuk menerima hakikat dan kenyataan yg sebenar..bukan menidakkan sesuatu kenyataan benar..hehe.
ReplyDeleteselamat berhari raya!
#like hehehe..
ReplyDeletesaya blogger professional XD
ReplyDeletesaya blogger professional XD
ReplyDelete