Saturday, May 7, 2011

::saya blogger muslim vs saya blogger muslimah::

Assalamualaikum~

Seawal pagi dah semangat nak update blog.Ini berikutan dengan respon rakan-rakan blogger yang memberangsangkan.Suke!Ih-ih.Apa la kena ngan saya ni.Away~

Pada entry yang lepas, saya ada menganjurkan satu segmen iaitu yang mana satu pilihan hati?bercinta sebelum berkahwin atau selepas berkahwin?Tak ramai yang join,tapi saya tetap bersyukur kerana masih ada yang sudi join segmen dari insan yang kerdil ini.Pemenang bagi segmen itu adalah..

Kali ni saya ada menganjurkan satu segmen lain iaitu saya blogger muslim vs saya blogger muslimah.Tujuannya adalah untuk mengumpul sebanyak mungkin blogger muslim dan muslimah.Then, saya nak buat segmen-segmen yang berunsurkan Islam.Disamping tu, saya akan memperkenalkan rakan-rakan sekalian dengan blogger-blogger yang berjuang kerana Islam dan saya juga nak buktikan yang blogger-blogger tidak tidak mengenepikan blog-blog yang berunsurkan keagamaan dan nasihat menasihati.


p/s:terima kasih kepada mereka yang sudah join.Pada mereka yang lain.Bila lagi?!
www.tips-fb.com

14 comments:

Efa Nur said...

yeaahh..efa dah join..hee :D

thanks k.. :)

~my p'ception~ said...

mmg stail lah.......
xpe2 i'allah klu ad rzeki.....ak join
hehe

~my p'ception~ said...

waaa......dsat laa....
nnt klu ad rzeki ak join ea.....

al_hakim said...

efa:yeah..tq..=)

kerol:join jgn tak join

Puan Nurussalwa said...

esok sy join

al_hakim said...

ok awk..=)

Cik Aqilah Wardah said...

nice la u.. :)

jazakallahu khairan kathira.. :)

AnakPakZohar said...

thanks.. =)

einz said...

owh it's ok....senang jep benda tu...
nak wt survey sekali kan???
hehehe...
agpun banner tu chumel...& rugi lak tak nak ngaku sape diri sndri???
k start ngarot~lol~

al_hakim said...

kak wardah:lama tak dgr khabar..=)

yadz:you are welcome..=)

eiz:hukhuk..tak pe2..

cik jannah said...

jannah nak join jugak boleh ?

Cik Aqilah Wardah said...

hakim.. :))

mensepikan diri utk dirindui.. cewaaaah!! ;)

tke cre... :))

"Cik Belog Kecil" said...

http://ainlaxmana.blogspot.com/2011/05/segmen-saya-blogger-muslimah.html
saya dah join:)

ummu said...

assalamualaikum dik
alamak akak terlepas entry yg best ni. akak bercinta selepas nikah, alhamdulillah, pilihan Allah itu yang terbaik.:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...