Saturday, May 7, 2011

::100 blogger muslim dan muslimah::

Assalamualaikum~

Fuhh~Memang mendapat sambutan dari semua rakan blogger.Syukur setakat ni saya dah dapat berkenalan dan kumpul seramai 50 orang blogger muslim dan muslimah.Sebenarnya saya masih tercari blogger muslim dan muslimah yang lain.

Terima kasih kepada rakan blogger sekalian.Kepada mereka yang masih belum join,bila lagi nak join?Kita tengok.Seramai berapa orangkah blogger muslim dan muslimah sebelum 12 malam ni.Saya target 100 orang blogger untuk malam ni.


Banyak tujuan saya nak kumpulkan blogger muslim dan muslimah ni.Yang pertama, saya akan memperkenalkan anda semua dengan beberapa blog yang banyak menceritakan tentang Islam.Yang kedua, saya akan mencari segmen-segmen yang berunsurkan ciri-ciri keislaman dan saya akan promosikan di sini.Yang ketiga, insyaAllah saya akan lebih banyak berkongsi sesuatu yang memberi manfaat kepada rakan semua.Semoga, segala perancangan saya ini akan berjaya dan kita semua dapat manfaat dari usaha kita.

p/s:ayuh perhangatkan saya blogger muslim vs saya blogger muslimah!

12 comments:

  1. usaha yg bagus...

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah, ramailah nanti akan muncul..selamat maju jaya.

    ReplyDelete
  3. anatasyea:=)

    cik awk:tq awk..=)

    sya isya:terima kasih..

    cik kyla:sangat ada peluang..

    ReplyDelete
  4. SaLaM...

    WaH!~ TuJuaN YanG MuRNi.. SuKa3!~ (^_____^)V

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum
    usaha murni
    moga diberkati Ilahi
    akak pun dah sertai
    melalui wordpress akak,
    tak per ke?
    sekian wassalam

    ReplyDelete
  6. terima kasih kak..semoga ade manfaat dari usaha kita.=)

    ReplyDelete
  7. Bangganya sebab dah join! hehe~

    All the best for the target!^^

    ReplyDelete