Monday, April 18, 2011

::review segmen yang mana lagi bagus::

Fuuuhh~Ada jugak yang sudi sahut cabaran saya.Yang mana jadi pilihan?Bercinta sebelum berkahwin atau selepas berkahwin.Mengikut penyertaan ramai yang sokong kepada selepas berkahwin.Katanya lebih indah.Lebih bahagia.Betul ke?


Actualy saya sedang tunggu blogger yang memilih percintaan sebelum berkahwin ni.Tak de ke?Tapi kenapa ramai je yang bercinta sebelum berkahwin?Segmen ni bukan nak tengok siapa yang betul siapa yang salah.Saya cuma nak tahu yang mana satu menjadi pilihan.Kata pun pilihan hati.Hukhuk.Entry yang paling menarik yang akan dipilih.So pada mereka yang masih belum join tu,bila nak join?saya nak tengok keberanian kawan-kawan semua dalam menyahut cabaran saya ni.Susah sangat ke segmen ni?rasa macam senang je.Hehe..



Nak join click SINI www.tips-fb.com

1 comment:

Oopss..Cikgu Cinta said...

mmg ngah sedih pon ni...sob..sob...sob....nak mintak tlg ajar boleh..camne na wat fb button plug in tu?replay kat blog cikgu ye?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...